Iklan Nuffnang

Followers

September 21, 2011

TERKINI!! KEPUTUSAN MALAYSIA VS Jepun 21 September 2011 | Malaysia vs jepun 21 September 2011




Hari ini Malaysia akan berentap menentang pasukan No. 1 Asia iaitu pasukan Jepun dalam perlawanan pertama Kumpulan C, Kelayakan Olimpik 2012 di Stadium Tosu hari ini. Hari ini sekali lagi seluruh rakyat Malaysia, baik peminat setia dan juga yang tidak minat bolasepak..pasti akan tertumpu kepada perlawanan Kelayakan Olimpik 2012 . Perlawanan akan berlangsung 7.30 malam ini, menyaksikan pasukan Malaysia di bawah 23 tahun yang dibimbing oleh Ong Kim Swee berentap menentang jepun…. Buktikan pemain Malaysia boleh melakukan yang yang terbaik bagi mengubati kekecewaan skuad Harimau Malaya kepada Singapura dalam kelayakan Piala Dunia….
Malaysia vs jepun Kelayakan Olimpik 2012

Khairul Fahmi memikul tugas berat menggerakkan benteng pertahanan di depannya untuk menafikan sebarang jaringan daripada skuad Samurai Biru.
Pasukan Malaysia : Khairul Fahmi Che Mat(Kapten) dan Mohd Izham Tarmizi. Mahali Jasuli, Mohd Fadli Shas, Mohd Muslim Ahmad, Mohamad Amer Saidin, Mohd Fandi Othman, Mohd Zubir Azmi, Izzaq Faris Ramlan dan Muhammad Syazwan Tajuddin Wan Zack Haikal, Mohd Irfan Fazail, Wan Zaharulnizam Wan Zakaria, K. Gurusamy, Abdul Shukor Jusoh, Mohamad Faizal Abu Bakar dan Muhammad Nazmi Faiz, Syahrul Azwari Ibrahim, A.Thamil Arasu, Ahmad Hazwan Bakri, Mohd Izuan Solahuddin
Ayuh! berikan sokongan untuk Malaysia! berikan sokongan padu dan moga 2 Malaysia memberi tentangan hebat kepada jepun. Malaysia perlu bermain dengan yakin tanpa getar ..ayuh Malaysia ..bawa pulang gol2 berharga untuk Malaysia…… Malaysia boleh!
TERKINI!! KEPUTUSAN MALAYSIA VS Jepun 21 SEPTEMBER 2011
MALAYSIA- O
JEPUN – 2

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...