Iklan Nuffnang

Followers

September 20, 2011

20 Selebriti Terhodoh



Sesungguhnya manusia itu merupakan sebaik-baik ciptaan Allah. Oleh itu kita semua haruslah sentiasa bersyukur dengan apa yang telah dikurniakan oleh-Nya kepada kita. Berkenaan dengan gambar-gambar di bawah ini, ada yang membuat pembedahan muka seterusnya terus menjadi lebih teruk. Pelikkan? Tapi tak kata lah, diorang ini bukan orang Islam. Tapi ada juga yang memang muka diorang macam tu kn? So jom kita tengok gambar 20 orang selebriti terhodoh ! Hehehe..

Michael Jackson

Marilyn Manson



Jocelyn Wildenstein

Michael Berryman

DJ Qualls

Marty Feldman

Clint Howard

Shane MacGowan

Lyle Lovett

Kelis

Iggy Pop

Steven Tyler

Courtney Love

Donatella Versace

Amy Winehouse

Ronaldinho

Kelly Osbourne

Tori Spelling

Rosie O'Donnell

Rachel Dratch

p/s : Korang ada niat ke nak buat pembedahan muka? kalau ada, buang niat tu jauh-jauh dan kembalilah ke jalan Allah ye..

1 comment:

apple said...

xla huduh sangat..
ksian mereka kena cop huduh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...